Xiaomi Mi Pad 2 Specifications

Tags

Xiaomi Mi Pad 2 Spesifications - AndroGetLike


LAUNCH
Announced 2015, November

This is not a GSM device, it will not work on any GSM network worldwide
DISPLAY
Type IPS LCD capacitive touchscreen, 16M colors
Size 7.9 inches, 190.9 cm2 (~71.8% screen-to-body ratio)
Resolution 1536 x 2048 pixels, 4:3 ratio (~326 ppi density)
Multitouch Yes

- MIUI 7
BODY
Dimensions 200.4 x 132.6 x 7 mm (7.89 x 5.22 x 0.28 in)
Weight 322 g (11.36 oz)
SIM No
PLATFORM
OS Android OS/ Optional Windows 10 (64 GB model)
CPU Quad-core 2.24 GHz
Chipset Intel Atom X5-Z8500
GPU Intel HD Graphics
MEMORY
Card slot No
Internal 16/64 GB, 2 GB RAM
CAMERA
Primary 8 MP, f/2.0
Secondary 5 MP
Features No
Video 1080p
NETWORK
Technology No cellular connectivity
2G bands N/A
GPRS No
EDGE No
COMMS
WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS No
USB Type-C 1.0 reversible connector
Radio No
Bluetooth 4.1, A2DP, LE
FEATURES
Sensors Accelerometer, gyro, compass
Messaging Email, Push Mail, IM
Browser HTML5
Java No
SOUND
Alert types Vibration; MP3, WAV ringtones
Loud speaker Yes, with stereo speakers
3.5mm jack Yes

- Active noise cancellation with dedicated mic
BATTERY

Non-removable Li-Po 6190 mAh battery
Stand-by Up to 649 h
Talk time Up to 12 h 30 min (multimedia)
Music play Up to 100 h
MISC
Colors Dark grey, Champagne gold

- Fast charging
- Xvid/MP4/H.265 player
- MP3/WAV/eAAC+/Flac player
- Photo/video editor
- Document viewer
Disclaimer. We can not guarantee that the information on this page is 100% correct. Read more

xiaomi mi pad 2 specifications, xiaomi mi pad 2, xiaomi mi pad 2, xiaomi mi pad 2 features, xiaomi mi pad 2 battery, xiaomi mi pad 2 mobile, xiaomi mi pad 2  price, xiaomi mi pad 2 battery,xiaomi mi pad 2 display, xiaomi mi pad 2, xiaomi latest mobile, xiaomi upcoming phones, xiaomi mi pad 2 review, xiaomi mi pad 2 mobile phone, xiaomi mi pad 2 specs, 4g phone, xiaomi mobile list, xiaomi mi pad 2 mobile,xiaomi mi pad 2 smartphone, xiaomi mi pad 2 mobile phone, xiaomi mi pad 2 phone, xiaomi mi pad 2 full specification, xiaomi upcoming mobiles, xiaomi latest phone, xiaomi mi pad 2 price, redmi price and specification, xiaomi mi pad 2, xiaomi mi pad 2 details, xiaomi mi pad 2 mobile specification, xiaomi products, buy xiaomi mi pad 2, xiaomi mi pad 2 features, xiaomi mi pad 2 rate, xiaomi new phone, xiaomi all mobile phones, #xiaomi


EmoticonEmoticon